U nás si můžete produkty snadno a rychle nakonfigurovat

Ševčík DesignLogo společnosti
O násKontaktBlog
Ševčík Designlogo
Účet
Logo

Kategorie

    Společnost

    • O nás
    • Kontakt
    • FAQ
    • Blog

    Informace

    • Doprava
    • Platba
    • Reklamace
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    FacebookInstagram

    © 2025 Ševčík Design, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

    OBCHODNÍ PODMÍNKY

     

    Všeobecné obchodní podmínky

    obchodní společnosti
    KUCHYNĚ - ŠEVČÍK s.r.o.


    se sídlem: Nádražní 674, 671 67 Hrušovany nad Jevišovkou
    IČO: 28306619
    zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 60104
    pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese:

    www.sevcik-design.cz

    DIČ: CZ28306619

     

    Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty


    Bankovní účet: 284357465/0300, IBAN: CZ52 0300 0000 0002 7465

    SWIFT / BIC kód: CEKOCZPP

     

    Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího:

    Email: kuchyne@kuchynesevcik.cz

    Tel. č.: 777 988 181

     

    Adresa k zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv: 

    Ševčík Design, Hrušovanská 372,  Hrabětice, okr. Znojmo, 671 68

     

     

    1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
      1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále také „VOP“) obchodní společnosti KUCHYNĚ - ŠEVČÍK s.r.o., se sídlem Nádražní 674, 671 67 Hrušovany nad Jevišovkou, IČO: 28306619, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 60104(dále také „Prodávající“ nebo „obchodník“)upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Kupní smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou / právnickou nebo fyzickou osobou (dále jen „Kupující“) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.sevcik-design.cz   (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
      2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené VOP Občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“). Je-li smluvní stranou právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, řídí se vztahy neupravené VOP 0bčanským zákoníkem. V tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), obsažena v Občanském zákoníku (zejména ustanovení § 1810 až § 1867), v Zákoně o ochraně spotřebitele a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele.
      3. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
      4. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. VOP jsou dostupná na internetové stránce Prodávajícího www.sevcik-design.cz.
      5. Znění VOP může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
    2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
      1. Na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může Kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
      2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.
      3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
      4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
      5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj uživatelský účet déle, než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně VOP).
      6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
    3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
      1. Veškerá prezentace zboží umístěná na stránkách internetovém obchodu, prostřednictvím reklamních katalogů či prodejen Prodávajícího je pouze informativního charakteru a nejedná se o návrh na uzavření smlouvy. Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně takto jím prezentovaného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije.
      2. Webové stránky internetového obchodu Prodávajícího obsahují informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží, dopravních nákladů a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty / bez DPH i včetně DPH, a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve stránkách internetovém obchodu, s výjimkou ustanovení o zjevné chybě v psaní, s výjimkou situace, že došlo k vyčerpání zásob a s výjimkou situace, kdy prezentovaná cena zboží byla platná pouze pro zboží na skladě. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
      3. Webové stránky internetového obchodu Prodávajícího obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
      4. Pro objednání zboží vyplní Kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o informace o objednávaném zboží, způsobu úhrady kupní ceny a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále také jako „Objednávka“).
      5. Před zasláním objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Kupující vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení Kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
      6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
      7. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím (tj. uzavření Kupní smlouvy) vzniká doručením přijetí Objednávky (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího (dále také jako „Potvrzení o uzavření Kupní smlouvy“).
      8. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit Objednávku nebo její část před uzavřením Kupní smlouvy, v případě, kdy se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží anebo při zjevné chybě v ceně zboží. V případě, že Kupující uhradil celou nebo část kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
      9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
      10. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího. A to zejména doručením a zaplacením produktů ve smyslu uzavřené Kupní smlouvy. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva Kupujícího ve smyslu zákonné odpovědnosti za vady produktů ze strany Prodávajícího.
      11. Prodávající sděluje, že splnil vůči Kupujícímu v postavení spotřebitele informační povinnost dle ustanovení § 1820 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku, když před samotným uzavřením Kupní smlouvy sdělil spotřebiteli veškeré zákonem požadované údaje, příp. jsou tyto údaje uvedené ve VOP umístěných na webovém rozhraní obchodu.
    4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
      1. Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Platné ceny jsou potvrzeny Kupujícímu v okamžiku potvrzení Objednávky doručením Potvrzení o uzavření Kupní smlouvy.  Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle Kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu způsoby uvedenými na webovém rozhraní obchodu v sekci „INFORMACE“ – „PLATBA“ na stránce www.sevcik-design.cz
      2. Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí Kupní smlouvy, jedině že z konkrétní nabídky vyplývá opak. Pro účely tohoto článku VOP se kupní cenou rozumí i náklady spojené s dodáním zboží.
      3. Prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou úhradu zálohové platby ve výši až 100 % hodnoty Objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura – daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.
      4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do čtyř pracovních dnů od uzavření Kupní smlouvy.
      5. V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
      6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany Kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení Objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 Občanského zákoníku se nepoužije.
      7. V případě, pokud si Kupující zvolil jako formu platby za Objednávku platbu dobírkou, Prodávající je povinen splnit Objednávku a dodat Kupujícímu produkty ve lhůtě nejpozději do 60 dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy ve smyslu bodu 3.7. a nasl. těchto VOP.
      8. V případě, pokud si Kupující zvolil jako formu platby za Objednávku jinou formu platby než platba dobírkou, Prodávající je povinen splnit Objednávku a dodat Kupujícímu produkty ve lhůtě nejpozději 60 dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy ve smyslu bodu 3.7. a nasl. těchto VOP a zaplacení celkové ceny Objednávky Prodávajícímu.
      9. Obvyklá lhůta, kdy Prodávající expeduje produkty skladem je 24 - 48hodin ode dne uzavření Kupní smlouvy nebo ode dne zaplacení celkové ceny Objednávky Prodávajícímu (v případě jiné formy platby než platba dobírkou), příp. úhrady zálohové faktury. Prodávající si vyhrazuje právo termín dodání případně prodloužit v návaznosti na pozdním dodání od výrobce apod. Tuto skutečnost oznámí Kupujícímu e-mailem nebo telefonicky. Ve výjimečných případech, nezávislých na vůli Prodávajícího (špatné povětrnostní podmínky apod.), kdy ani s vynaložením veškeré odborné péče Prodávajícího nelze dodržet odsouhlasenou dodací lhůtu, si Prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit. V takovémto případě se Prodávající zavazuje neprodleně informovat Kupujícího o změně termínu dodání zboží.
      10. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
      11. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě Kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Kupujícího.
      12. Zboží se stává majetkem Kupujícího až po úplném uhrazení kupní ceny.
    5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
      1. Kupující v postavení spotřebitele má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka i bez uvedení důvodu kromě smlouvy, jejímž předmětem je v souladu s ustanovením § 1837 Občanského zákoníku zejména:
        1. poskytnutí služby, pokud došlo k úplnému poskytnutí služby a poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. a) Občanského zákoníku);
        2. dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. b) Občanského zákoníku);
        3. dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. d) Občanského zákoníku);
        4. dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze, anebo zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. e) Občanského zákoníku);
        5. dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud ochranný obal byl po dodání porušen (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. g) Občanského zákoníku);
        6. provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u spotřebitele, o kterou spotřebitel výslovně požádal obchodníka (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. f) Občanského zákoníku);
        7. dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. h) Občanského zákoníku);
        8. dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním (ve smyslu ustanovení § 1837 písm. l) Občanského zákoníku).
      2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka, jejichž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu ke konkrétnímu produktu nebo produktům, pokud obchodník na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka dodal nebo poskytl více produktů. Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese spotřebitel.
      3. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu a byla-li smlouva uzavřena ústně, k uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy postačuje jakékoli jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele, které vyjadřuje vůli spotřebitele odstoupit od smlouvy. Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený na stránkách internetového obchodu Prodávajícího.
      4. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží ve smyslu ustanovení § 1833 Občanského zákoníku. V případě odpovědnosti Kupujícího za náhradu za snížení hodnoty zboží, je Prodávající oprávněn jednostranně započíst nárok spotřebitele na vrácení kupní ceny oproti náhradě za snížení ceny zboží.
      5. Odstoupit od Kupní smlouvy není možné, pokud bylo zboží zakoupeno na IČO v souvislosti s podnikatelskou činností Kupujícího (rozhodující je uvedení IČO, DIČ nebo IČ DPH na nákupním dokladu). Právo na odstoupení od Kupní smlouvy podle § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku náleží pouze spotřebiteli, jímž je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
      6. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 VOP či o jiný případ, kdy nelze od Kupní smlouvy odstoupit, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od Kupní smlouvy odstoupit do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem Kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
      7. V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 5.6.VOP se Kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být spotřebitelem Prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od Kupní smlouvy Prodávajícímu; to neplatí, jestliže Prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby. Odstoupí-li spotřebitel od Kupní smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu. Prodávající je povinen zajistit vyzvednutí zboží na vlastní náklady, pokud na základě Kupní smlouvy bylo zboží dodáno spotřebiteli domů v době uzavření smlouvy as přihlédnutím k povaze zboží není možné zboží odeslat zpět Prodávajícímu poštou.
      8. V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 5.6.VOP vrátí Prodávající peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající od spotřebitele přijal; včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel neodstoupil od celé smlouvy. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Prodávajícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím spotřebiteli další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.
      9. V případech, kdy má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od Kupní smlouvy odstoupit, je Prodávající také oprávněn kdykoliv od Kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží spotřebitelem. V takovém případě vrátí Prodávající spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený spotřebitelem.
      10. Je-li společně se zbožím poskytnut spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a spotřebitel je povinen spolu se zbožím Prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
    6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
      1. V kupní ceně zboží nebo služeb uvedené na stránkách internetového obchodu Prodávajícího u jednotlivých produktů nejsou zahrnuty dopravní náklady, ani jiné náklady související s dodáním produktů.
      2. Prodávající informuje Kupujícího o formách dopravy, které si může Kupující zvolit při výběru dopravy v košíku na webovém rozhraní obchodu.
      3. Prodávající informuje Kupujícího o cenách za jednotlivé formy doprav na webovém rozhraní obchodu Přesné ceny jsou uvedeny při výběru dopravy v košíku na webovém rozhraní obchodu.
      4. Kupující bere na vědomí, že as přihlédnutím k povaze objednávaného zboží mohou být dodatečně účtovány zvýšené náklady na dodání. U jednotlivých produktů mohou být Prodávajícím vydány zvláštní dodací podmínky upravující další práva a povinnosti stran při přepravě zboží.
      5. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
      6. Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v Objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě drobných vad, které nebrání užívání zboží je Kupující povinen zboží převzít. Na skryté vady a vady zjištěné později se vztahují záruční podmínky.
      7. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení, případně náklady spojené s uskladněním zboží ve skladu Pronajímatele.
      8. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva Kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva Kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je Kupující povinen neprodleně oznámit e-mailem na adresu kuchyne@kuchynesevcik.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou Prodávajícímu.
      9. Pokud není stanoveno jinak, kupní cena objednávaného zboží nebo služeb nezahrnuje: vykládání zboží, standardní vynesení zboží, stěhování zboží, manipulaci se zbožím, montáž zboží, odvoz a likvidaci odpadu. Náklady na tyto činnosti mohou být předmětem samostatné nabídky mezi Kupujícím a Prodávajícím.
    7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
      1. Vlastnické právo k prodané věci a nebezpečí nahodilé zkázy, nahodilého zhoršení a ztráty věci přechází na Kupujícího okamžikem dodání a zaplacením celé kupní ceny.
      2. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
      3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy kuchyne@kuchynesevcik.cz Informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.
      4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https:// https://coi.gov.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z Kupní smlouvy.
      5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Gorazdova 24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
      6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
      7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.
      8. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu Kupujícího.
    8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
      1. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů Kupujícího pro účely plnění Kupní smlouvy, pro účely jednání o Kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Prodávajícího plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
    9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
      1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo Kupujícího. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů Kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
      2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky Prodávajícího z Kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, může Kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
    10. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a pro případ, že je Kupující v postavení spotřebitele také ustanoveními § 2158 až 2174 Občanského zákoníku a Zákonem o ochraně spotřebitele) a ustanoveními reklamačního řádu Prodávajícího, se kterým je Kupující seznámen před uzavřením Kupní smlouvy a který je nedílnou součástí těchto VOP.
       

    REKLAMAČNÍ ŘÁD

    1. Tento reklamační řád je součástí VOP Prodávajícího a slouží k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží. Kupující je povinen se s tímto reklamačním řádem seznámit a postupovat v souladu s ním. Uzavřením Kupní smlouvy Kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.
    2. Reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a ustanovením § 19 Zákona o ochraně spotřebitele, je-li Kupujícím fyzická osoba, která nejedná v rámci podnikatelské činnosti.
    3. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí Kupujícím nemá vady dle ustanovení § 2161 a § 2161a Občanského zákoníku. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí Kupujícím, pokud Prodávající neprokáže opak nebo ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.

      Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující věc převzal: 

      • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
      • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá
      • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
      • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
      • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů
    4. Reklamaci zboží dle odstavce 3 tohoto reklamačního řádu nelze aplikovat na vady zboží, které Kupující sám způsobil, na vady, pro které byla poskytnuta sleva, na vady, které byly způsobené obvyklým užíváním zboží (kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat), u použitého zboží na vady odpovídající míře používání nebo opotřebení nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Reklamaci dále nelze uplatnit v případě používání zboží způsobem, pro které nebylo určeno, vyrobeno nebo testováno, v případě vady způsobené nevhodnou manipulací, pádem, úderem, neoprávněným zásahem do konstrukce nebo mechaniky, opravami prováděnými nezaškoleným personálem nebo nerespektováním „Návodu k použití“, pokud byl Kupujícímu předložen. Vadou zboží není obvyklý barevný rozdíl a rozdíl ve struktuře přírodních materiálů (např. kůže, dřevo, dýha), textilních a umělých materiálů (např. drobné odchylky ve vzorech a tónech barev u látek). Vadou dále nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerancí, které připouštějí příslušné technické normy platné na území České republiky.
    5. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od dodání a převzetí zboží (dále také jako „Zákonná záruční lhůta“) s výjimkou položek zvláště jmenovaných v nabídce a s výjimkou zboží použitého, kdy činí lhůta 12 měsíců. Byla-li reklamace zboží v Zákonné záruční lhůtě vyřízena Kupujícímu výměnou zboží za nové, záruční doba nepočíná běžet znovu, ale pokračuje běh původní záruční doby, a to od data vyřízení reklamace.
    6. Kupujícímu se podle možnosti doporučuje prohlédnout zboží co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 Občanského zákoníku (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí) a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
    7. Reklamaci je možné uplatnit v provozovně Prodávajícího nebo v sídle Prodávajícího. Reklamaci je možné uplatnit i písemně nebo e-mailem na adres kuchyne@kuchynesevcik.cz. a jednoznačně určit, k jakému zboží se vztahuje (uvedení čísla faktury/dodacího listu, kódu zboží, popis vady, fotografie).
    8. Kupující má práva z odpovědnosti za vady dle Občanského zákoníku. Nemá-li zboží vlastnosti uvedené v bodě 3. tohoto reklamačního řádu, může Kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.
    9. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
    10. Prodávající navrhne nejpozději do 5 dnů řešení reklamace, a to buď formou opravy zboží na místě, opravy u výrobce nebo výměnou zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. V případě opravy u výrobce v zahraničí se lhůta pro odstranění vady stanoví dohodou obou stran. Strany Kupní smlouvy se mohou dohodnout i na vyřízení reklamace poskytnutím přiměřené slevy.
    11. Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
    12. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne jinak. Do lhůty 30 kalendářních dnů dle předchozí věty se nezapočítává doba, jež je nezbytná pro odborné posouzení příčiny reklamované vady. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má Kupující právo odstoupit od Kupní smlouvy nebo na přiměřenou slevu.
    13. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu potřebnou součinnost k vyřízení reklamace. V případě, že Kupující neposkytne potřebnou součinnost k vyřízení reklamace, např. nedodá kompletní zboží, neposkytne potřebné údaje pro vyřízení reklamace nebo neumožní Prodávajícímu kontrolu zboží, běh lhůty pro vyřízení reklamace se přerušuje a počíná opět běžet až po poskytnutí potřebné součinnosti Kupujícím.
    14. Prodávající vydá Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla uplatněna reklamace, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále Prodávající vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace Prodávající vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
    15. Pokud Kupující není spokojen s vyřízením reklamace ani po případném přešetření případu ze strany Prodávajícího, je oprávněn obrátit se na soud nebo na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů nalezne kupující na webu: adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.
    16. Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího k poskytnutí součinnosti za účelem dokončení reklamace.
    17. Ustanovení tohoto reklamačního řádu se s výjimkou odstavců 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10,11, 16, 17 a 18 nevztahují na případy, kdy je Kupujícím podnikatel. V takovém případě odpovídá Prodávající za vady dle Občanského zákoníku s tím, že případnou záruku za jakost, délku záruční doby a odchylná ujednání od Občanského zákoníku ujednají smluvní strany ve vzájemné smlouvě.
    18. V případech, kdy je Kupujícím podnikatel a předmět reklamace se nachází mimo území České republiky, Kupující nese náklady oprávněné reklamace vynaložené na dopravu a ubytování osob posuzujících oprávněnost reklamace a osob provádějících opravu předmětu reklamace. Pokud se jedná o reklamaci neoprávněnou, Kupující nese veškeré náklady vynaložené Prodávajícím v souvislosti s reklamací.

     

    11.           ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    11.1.        Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není Kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

    11.2.       Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

    11.3.        Kupní smlouva včetně VOP je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

    11.4.        Tyto VOP včetně reklamačního řádu jsou platné a účinné jejich zveřejněním na stránkách internetového obchodu Prodávajícího ode dne 1.1.2026.

     


    Ve Hrušovanech nad Jevišovkou dne 19.11.2025